خاطرات فرداخاطرات فرداتشکّر از سه وبلاگنویسچت رومدستان مرئیhttp://khaterate-farda.blog.ir/ می نویسم هر آنچه را که می خواهم در خاطرم باقی بماند fa http://blog.ir/ //bayanbox.ir/preview/2664304471276770879/cloud-strife.jpg http://khaterate-farda.blog.ir/ Tue, 04 Jul 2017 18:28:59 +0430 http://khater زن برده نیست...
سلامخب امروز 2 سال از اوّلین پست وبلاگی من میگذره، البته قبلش هم وبلاگ داشتم امّا به هدف کوتاه مدّت بودش و اصلاً در مورد خودم نمینوشتم.به هر حال عدو سبب خیر شد و من وبلاگ نویسی رو آغاز کردم.قبل از اینکه وبلاگ نویس بشم وبلاگ خون بودم د:مهسا یکی از اون سه نفری هست که میخوام ازش تشکّر کنم.مهس زن برده نیست...